menghitung hari untuk mid-term EXAM !

assalamualikom semuaa dan hai *sambil lambai tangan .lama sangat tak post blog nihh tapi terlalu sibuk dengan aktiviti sekolah dan kehidupan sebagai pelajar.kalau aku kira guna jari aku nihh tak sampai berapa minggu jeh lagi nak mid-term !hello,ulang suara mid-term k.ia ibarat aku berlari mengejar matahari yang bakal terbenam.cuba korang bayangkan betapa susahnya untuk aku mencapai markah yang tinggi dan membanggakan both of my parent.

dan sekarang ape yang boleh aku buat adalah berdoa agar dapat buat yang terbaik dan LULUS.so dalam masa 2 minggu nihh perlulah anda ketahui yang kita terpaksa buat 1000 percent of hardwork.so blog aku akan senyap sunyi sepi  tanpa pendatang yang akan menambah follower aku.ohmaigod sedihnyaaaaaaaaaaa.so korang yang baikhati yang datang sila tinggalkan jejak anda biar aku dapat tengok pulak blog-blog korang yang sangat awesome .kalahhh aku tawww,nih nak jeles nih .short entry adalah untuk mengingatkan aku dan kawan-kawan supaya pergi belajar .

GO STUDYING FOR BEST RESULT




so sekarang aku dah bagitahu satu dunia bahawa aku sekolah dekat mana.hahahahah biarlahhh aku bangga dengan sekolah aku,kau apa kesahhh ?walaupon sekolah kau yang terbaik dalam duniaaaa.

No comments: