fasilitator di sekolah kebangsaan taman selayang (2)

28 & 29 APRIL 2012

hai semuaaaa,sihat tak ?mesti semua tengah enjoy cuti kan?aku takde plan jangka panjang yang pendek punya hanya nak post blog dengan cerita-cerita aku yang berzaman dalam kepala otak.let start dengan april dulu k.so,pada tanggal berikut kami seramai 10 orang jadi FASILITATOR untuk bebudak sekolah rendah.seronok gila.pagi-pagi dah sampai sekolah sekolah kebangsaan taman selayang (2) sekolah lama aku tuu.bila geng dah kumpul jumpa ketua fasi lah and dia bagi arahan yang patut.

kiteorang ade kumpulan masing-masing kira satu fasi ade satu group kiteorang kene handle lah.dorang ade aktiviti flyinh fox,paintball and water confident.memang penat gila ahh cakap sebab tolong pakaikan bebudak untuk flying fox tuh.water confident pulak kiteorang tak jage pon sebab cikgu dah ramai sangat,water confident tu buat dekat sri siantan tu  memang duduk lama-lama lah dalam air tapi boleh pulak cousin aku nak lemas nasib aku jadi superhero selamatkan die kalau tak masaklahh kami semua.dekat paintball pon best,budak kecik ade yang dpaat tembak sasaran tepat pulakk.bravooooo !

tengahari semua memang kebulur lah penat punya pasal ,dekat petang ade aktiviti buat gadjet,group aku iaitu group 9 buat rak kasut ye .tapi aku yang buat diulang aku yang buat bebudak tuh pergi main pulak menyirap gila .malam ade malam kebudayaan .kiteorang ade ajar energizer dekat bebudak and semua dah ketagih nak buat.hahaha .besoknya,bangun pagi ade aerobik dan macam2 aktiviti lah .tengah hari sikit ade majlis penutup seriously penat gila lepas habis semia balik rumah terus tido sampai pagi.hahaha terul betul

No comments: