TELAH SELAMAT BERTUJUH BELAS TAHUN :)

hai semuaaa,dah lama tak post blog kan.ulang-ulang kan ?konon-konon guwa SPM CANDIDATES belajor woi walaupun hakikatnya kelaut haa.takpo ada masa lagi nih untuk berusaha.jangan pernah mengalah dalam hidup itulah moto hidup ai *cehhh .ermm,haaa okay tajuk kali ini menimbulkan persoalan bagi yang tak tahu apa maksud aku melalut sensorang tu.biasalah berblogging bagi lesen dekat aku untuk mengarut dan membebel ikut suka hati aku .ehh,maksud tajuk diatas bersempena hari lahir saya.ye saya siti nabilah sekarang dah berumur 17 tahun .omygod omygod :D .dah tua rupanya aku walaupun aku tak tinggi dalam bahasa lain rendahh .16 march yang lalu adalah tarikh aku dilahirkan kedunia.yang lainya tahun ini tahun pertama celeb birthday pada hari sekolah  dan hari yang paling memenatkan dalam hidup .ade kisah disebaliknya tawww .nak mulaa dah nihh wayang menggunakan mata untuk membaca .hahaha



begini ceritanya,16 march jatuh pada hari sabtu,time ni pulak lah ade koko dengan kami sekawan ade trainning netball,dengan latihan untuk persembahan minggu kerjaya PRS .terlalu penat dan teramat lah sibuk.okay,lepas jam 12 kawan2 semua wish dekat phone include dia :) .so esok pergi sekolah ,masa nak pergi training netball si hamizah mengeluarkan kata-kata yang memang menusuk .aku nak ulang kejap "buat apa ingat birthday kau ?tak penting pon " tengok betapa kejamnyaa minah nihh.dalam hati aku baerkata-kata kalau taknak ingat sudahlah,takpayah lah mulut tu kurang ajar sangat.terus hilang mood aku hanya disebabkan mizah bengong ! haha .aku pon buat selamba jelah hari tuhh,main macam biasa tanpa melayan mizahh,pergi perjumpaaan PRS .time tu aten cakap dia lupaa birthday aku .aku dah macam malas dahh,ahh lantak korang lahh .selesai semua aktiviti aku pon nak balik lahh ,malas nak fikir dahh dalam otak fikir penat nak tidur .melangkah keluar dari sekolahh naik jejantas elok-elok selamat turun ain kelentong aku cakap dia tertinggal dompet,dah tu boleh pulak nak duduk cakap pening kepala.aku punya lah naif sangat percaya .sampai sekolah paksa aku carik pulak tuhh ,tiba-tiba duniaku menjadi gelap gelita.si syahirah tutup mata aku .hahah nampak tak permainan dorang ? tiba-tiba ada surprise party dalam sangkar prs tu.terharu dengan terkejut gila .rupa-rupanya konon2 amal hilang sebab pergi beli kek dengan acap ,ahhada dgn nik pergi toilet  konon ,padahal pergi set up party.isk3 mati2 aku kena tipu .haha act terharu dan bangga jadi kawan2 mereka :) thank guys .balik celeb birthday dengan mama pulakk.banyak gila makan kot aishhh,tewbamm dahh :P



esoknyaa,kak ita ajak teman pergi bukit bintang katanya nak beli baju kerja.aku pon teman jelah dengan ain dengan abang najee .pergi sana jalan punya lah jam tambah sesat lagi nak termuntah aku duduk dalam kereta lama-lama.bila sampai aku mulalah gatal kaki tangan nak masuk kedai.hehe perempuan biasalahh .dah penat membeli dan belah kak ita ajak g pavilion konon nak tengok baju.pastu turun food court beli makanan .dorang sebok suruh aku pergi beli makanan then fine lah aku pergi dengan ain pusing punya pusing dapat pastu duduk dekat tempat yang abg sedara dah jaga .tiba-tiba muncul kak ita dengan kek.terkejut aku nasib tak lemah jantung taw.ni lagi satu manusia buat surprise jugakkk.aihhh,happpy sangatt .again, i wass fooled by them .ciss kfineee :P haha



at the end of the day my sis and bro wishing me.walaupun aku tak puas hati sebab lambattt .sampai hati but it okay they busy with their life .nevermind when they came back home i will start  the project "kopakkan" their money .muehehehe.ohh ya, i got gift from AIN,NIK,SYAHIRAH AND HIM.i got teddy bearr and lot moree.sincerely happy and most thank you from nabilah to the lovely people in my life.mama,sis and bro,sistaaaa ,kimie,syazana,adlina the geng all my friend for doing such a nice thing to me .i really appreciate that .for people wishing me thank you too

#notacinta :ai pelukk teddy ai hari-hari .hehe thank you pemberi yang baik hati .sistaaa and cousin ai yang buat surprise party thank you so muchhh tak terkata nihh .dia yang beri hadiahhh walaupunn balut hadiah tu sangatlah kelakar tapi bermakna sangat .LOT OF LOVEEE <3

No comments: